Lördag :)

Igår så var jag på hipp med flickan o hade skitroligt och träffade jätte många härliga meniskor som gav så mycket positiva kommentarer det gorde mej jätteglad. O en sak till alla er som skriver o klankar ner på min stavning 1 hade jag skämts eller brytt mig hade jag använt word så jag skäms lika mycket över det som jag skäms över min vackra mamma ni som har mera att säga om henne eller min stavning lägg den tiden på att förbättra något hos er själva för ingen e perfeckt ;) SEN i alla fall gick jag o flickan till etage och dansade på cenen o blev skit packade sen träffade jag min nya pappa tror min flicka sen gick vi hem o hade skit ball sen när vi kom hem så kastade jag henne i sängen och drog av henne byxorna o slet i sönder hennes troser sen ramlade hon i golvet o då deckade vi :P Hahahahaha men vi hade skit ball. I kväll e det Klubben och kommer bli skit ball ;) Puss på er o mina stavfel ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

Hipp ägde igår (:

2009-11-07 @ 15:31:55
Postat av: K

de va kul o se dej på riktigt:P hahaha

2009-11-07 @ 16:03:53
Postat av: N

Jag tycker att det är bra att du skriver även om det ibland blir lite fel.

För ingen är felfri :)

Bra att du står upp för dig själv och din kära mor.



Ha en bra dag Kram N

2009-11-07 @ 16:32:45
Postat av: Annah

Kul att du har blogg =)

2009-11-07 @ 16:38:18
URL: http://svenskryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan tänker du berätta vem flickan e när programmet tar slut:)

2009-11-07 @ 17:38:15
Postat av: Susanne Rydeström

Hej,



Gud vad jag tycker du skriver bra,och din blogg är jättebra .Känner mig jättestolt av allt du gör och bra självförtroende har du fått .Det var precis det ni skulle få med er i bagaget båda två. Känner mig stolt över att jag lyckades med att ge er det.

2009-11-07 @ 18:32:21
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/
Postat av: elin

så jävla töntigt att klaga på din stavning

ingen ska få ändra på dig, var dig själv, precis som du är.

2009-11-08 @ 17:27:39
Postat av: Junior

Tja mannen då har man hittat till din blogg med.. nice :) keep it up

2009-11-08 @ 18:13:20
URL: http://www.djjunior.se
Postat av: magdarunberg

tycker att din blogg e mycket bra och jag vet hur det e att folk klagar på ens stavning, men det e som mina kompisar säger till mig. strunta i dom.

Jag fick många klagomål om min blogg och de sa till mig att lägga ner att skriva.. men så har jag mina vänner som säger till mig du skriver för din skull och ingen annans det e som en dagbok som andra kan läsa bara..

Ha en trevlig kommande vecka..

2009-11-09 @ 00:52:54
Postat av: Jon Lindén

Tjena Tim, jag brukar skriva i din mammas blogg. Hon är otroligt sjysst och sympatisk.. Hon ger mig alltid kloka råd, hon är underbar. Skit i dem som klagar på din stavning. De borde Skaffa sig ett liv istället!!

Hälsningar Jon Lindén

2009-11-09 @ 07:50:15
Postat av: JLJ

Det här är hans blogg och ingen jävla svenska uppsats som måste stavas korrekt. Orka klaga på allt? Bry dig inte om människor som inte ens vågar stå för vem dem är när dem kommenterar något.



Du är grym i Mammas pojkar, likaså din mamma. Dem borde ha gjort ett program om bara er, dem andra var ändå sömnpiller. ;)



Keep up the good work!

2009-11-09 @ 16:06:01
Postat av: Chaally

Jag gillar din blogg starkt, det får mig att asgarva dessutom ;D You go Tim!

2009-11-11 @ 02:10:47
URL: http://chaallis.blogg.se/
Postat av: nej

en personlig blogg borde Alltid inkludera en personlig stavning :)

2009-12-04 @ 01:47:42
Postat av: Cura

Du kanske är dyslektisk, du borde kolla upp det i alla fall. det eller stämma svenska staten för den dåliga utbildningen du fått.

2009-12-08 @ 03:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0