Tråkig vecka:(

Idag e det onsdag o jag har bara varit på ett möte med klubben sen hem igen. Idag skall jag se det 5 programmet jag får ju det hemskickat lite före ;) Så jag vet vad jag skall säga till alla journalisterna de ringde igår o alla ville veta vad det står på min rygg men det lämnar jag till deras fantasi. Men jag tror ni kommer att gilla detta avsnittet jag kommer det i alla fall. Fortfarande inte riktigt frisk en men måste komma igång med träningen igen börjar bli tokig. Sov gott på er ses på tv 4 i morgon kl 8 kram kram Tim

Kommentarer
Postat av: Areyanna

Nice!!=) Håller med dig! Onsdag känns som en tung mitt i veckan dag rätt trist, .. Körde järnet på gymmet igår, så imorse vakna jag med feber igen, .. Snacka om besvikelse men men, har vilat idag så fit for fight igen imorrn förhoppningsvis hihi=) Jag klarar inte heller å hålla mej från gymmet nån längre stund;) Tröstäter godis hemma å tjurar nu, hahaha, .. Ha en fin kväll Tim=)

2009-11-04 @ 20:19:02
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

står de inte tim???

2009-11-05 @ 06:38:01
Postat av: Julia

Hahahah första gången jag såg den trodde jag att det stod "HEJ"! hahaha jo visst... den e skitful och jag vet nu att det står Tim

2009-11-05 @ 12:35:56
URL: http://vartnyahem.blogg.se/
Postat av: carrrooo och linnn!

hej tim;) såg programmet igårm jättebra! tur att jane ficik vara kvar. ha det bra puss!

2009-11-06 @ 10:25:57
Postat av: Fars Stora Pojke

Jag antar att du har dyslexi. Det är ju beklagligt. Ett tips dock för att du inte ska behöva göra bort dig på detta viset är att skriva de i word först innan du publicerar inläggen.

2009-11-06 @ 21:16:35
Postat av: eeelin

helvete var du är snygg!

2009-11-06 @ 22:18:22
Postat av: staffan

använd firefox när du skriver. Stavar du fel markeras

detta.

Staffan

2009-11-07 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0