Då låg man hemma i soffan igen

Efter en ganska tråkig dag så är man hemma igen men jag känner mig mycket bättre och skall försöka mig på gymet i morgon igen :) Idag har jag fixat lite saker till klubben o varit en runda i Köpenhamn sen åkte jag till mina kära vänner Martin o Louise där vi tittade på programmet som jag tyckte var ganska tråkigt idag :P Män nästa kommer jag och ni att älska jag kommer ihåg det som jävligt roliga dagar ;) Nästa vecka skall jag o brossan till Göteborg o är där någon som vet vad man skall göra där då kan ni väll skriva en rad. Ta hand om er alla roliga o sköna läsare. Glöm inte att ta vara på era riktiga vänner och att kärlek kan man dö av om det blir för mycket ;) Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni får kul i Göteborg. När jag är i göteborg är en favorit nattklubben parklane bra musik reko folk och underbar stämmning :)



kram på dej

2009-10-30 @ 01:22:06
Postat av: M

trevlig o mysig blogg, sluta hänga upp dig på knasten som är så hemskt svartsjuk, det är ju bara smickrande igentligen. Eller hur? =)

2009-10-30 @ 01:48:03
URL: http://malinbeyer.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Göteborg är en härlig stad! Ni kommer säkert på super kul där=) Vet du om att du har en gravidreklam precis nedanför ditt inlägg med ett positivt + tecken hihihi;)Who´s the lucky one?=) Ha en fin fredag!

2009-10-30 @ 09:32:49
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: F..

Jag blir så sugen på att göra om din design Tim! ;)

2009-10-30 @ 11:41:58
Postat av: mee***

Hejsan hoppas allt är bra med dig. vill komma ikontakt med dig.. mvh mee**

2009-10-30 @ 12:29:25
Postat av: Malin

Ni kan ju alltid hälsa på mig =) Det finns mycket man kan göra i göteborg, frågan är bara vad ni tycker om att göra =) Tycker om din blogg jätte mycket, fortsätt med det du gör :) Kram Malin i Göteborg

2009-10-30 @ 12:54:32
URL: http://maliinlaarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har fixat en design till dig :)

2009-10-30 @ 16:40:54
Postat av: Tina

Du är så himla snuuuugg, charmiii å läckooorrr!

2009-10-31 @ 15:09:12
Postat av: Sofia

Gå till Bliss! En liten mysig bar utöver det vanliga. Vill du ha uppmärksamhet så gå till lounge eller nivå.

På dagen ska du definitivt besöka da metteo ett mysigt fik, ta förjan ut till skärgården och gå en promenad alt spela frisbee golf, segla? (kallt men absolut värt mödan).. finns massa mer

Känner du ngn fr Göteborg? Du borde låta ngn visa dig guldkornen. Det bästa finns inte i turistguiden.



Kan ge dig mer tips om du vill.. om inte så får du ta med dig varma kläder! Det ska snöa på onsdag :D super mysigt.



Kram kram S

2009-11-02 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0