Sjuk och trött

Jag vill bara säga till alla er som störde sig på mina stavfel att för det första kan man ha brått ibland och skriva några fel jag trodde ni såg det eftersom jag stavade till och med min mammas namn fel men hädan efter ägna den negativa energin på att förbättra er själva för ingen e perfekt och ni anser väll att det är bättre att lägga den tiden på sig själv och inte andra Kram på alla er andra som läser och tycker om att göra det :)

Till dagens inlägg
Jag har varit hemma hela dagen o bara tagit det lungt för jag e förtfarande sjuk med flickan:( Tittat lite på kläder på nätet och jobbat med den nya klubben som vi kommer att öppna nu den 13de :) Och så skall vi ju så klart ha ett grymt Halloween party nu på lördag :) 



Tittat o beställt lite sköna kläder som e min still. Jag älskar udda kläder o sånt som ingen annan har :) Som dessa stövlarna som jag köpte i Frankrike när jag var där o hälsade på min pappa




Dom ser typ ut så hära o sträker sig till mina knä. Sjukt snygga med ett par tajta jeans på vintern Köpta på
La Martina.
Nu skall jag laga pasta med dockan o sen ta henne hårt over bordet ;)
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Borat

Dinna stövlar passar dig! jätte gay host



Gillar flyern skarpt!



TimTorsdag @ my place!

2009-10-27 @ 23:09:55
Postat av: tanja

haha gilla den sista meningen med att ta flickan hårt över bordet ;) haha... bra med ärlighet ;P hoppas hon gillade det !

2009-10-28 @ 04:04:57
URL: http://tanja88.blogg.se/
Postat av: Louise

=)

2009-10-28 @ 09:11:28
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: Anonym

... är du bög? Du köper typ as höga stövlar, har på dig tajta jeans och du är med i mammas pojkar? HAHA, din mamma e jätte rolig.

2009-11-30 @ 18:01:33
Postat av: lollo

tim, jag tycker att du tar och lägger till mig på msn nu :)

2009-12-03 @ 20:43:36
URL: http://protectedbyangels.blogspot.com/
Postat av: merca

Du är underbar 3vlig charmig söt allt i 1 :D

2010-12-09 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0