Söndags mys md flickan :)

Då var det söndag ledsen jag inte skrev igår jag var jätte ledsen hade blivit en tråkig lördags kväll som drabade min söndag kraftigt :( Men den slutade underbart :)
Min lördag på klubben blev bra tills jag hade ett bråk med flickan och kom ibråk när jag körde hem :( Fatta så jobbigkväll jätte bråk med damen sen efter att ha hör hela kvällen en massa frågor om programmet så kommer jag in på ett matställe där 2 killar kallar mej mammas pojke på ett jävligt hånigt sätt så jag kilckar o det blir ett litet bråk men äfteråt kändes det hjävligt skönt att få ut sin ilska :P Men klubben blev jätte bra så lite positivt var det :) http://chilipepper.se/

Martin skriker på mej när jag inte bloggar och detta är min vän o här e han o ni fattar varför jag e rädd.


Idag så ligger jag bara bara hemma hos mamma med flickan o snörvlar :(
Fan blir aldrig frisk o har ont i läppen :( Mamma o flicka lagar mat till oss o flickan har hjälps mammi med att starta en blogg :) Sussanerydestrom.blogg.se

Tänkte skriva lite om hur det e nu äfter man har synts på burken ett tag.
Det e ganska roligt för till 99% så e det positiv respons man får och det e jätte roligt att folk kan vara glada för ens skull det e en mycket fin egenskap. Men sen e det ju så klart finns där ju de perconerna som säger saker med ironi och negativa saker men det tar jag som en kompliman för jag ser de som har något negativt att säga säger det för att de retar sig. Lite skumt e det med alla som skall ta fotto o peckar o ni skall bara veta vad sjuka mail man får på facebook men många charmigaockså :)
Nu skall jag äta skaldjur med mamma o flickan

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver helt seriöst hjälp med din stavning ! Ett tips är att först skriva din text i word ! :D

2009-10-26 @ 19:07:32
URL: http://deci.blogg.se/
Postat av: word på word

Stavningen är faktiskt katastrof Timpa!

2009-10-26 @ 19:45:59
Postat av: Martin "borat" Z

Du pajas..



Innebär detta att du kommer blogga var dag nu?! :) I will hunt you in you dreams fucker.



Och ang din stavning, i know you problems. Men word kan vara en bra start, skriv ditt inlägg i word, rätta och lägg sen ut. Jag förstod iaf hela ditt inlägg, vem förstod inte?.



Lov you fucker -.-

2009-10-26 @ 20:06:37
Postat av: Kristina

jag tycker du är skit härlig :D de kalla dej mammas pojke hånigt bara för de är avis på dig som fick välja mellan massa söta tjejer :) fortsätt blogga:D

2009-10-26 @ 21:45:55
Postat av: HEJ

lär dig stava innan du startar en blogg. hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahaha

2009-10-26 @ 22:42:31
Postat av: Yasmine

Va kul att du bloggar lite om programmet och så! Har inte följt det varje gång men det verkar ha varit ett crazy äventyr;) . Hoppas du hittade det du sökte efter. Ha det bra.:)

2009-10-27 @ 17:20:50
URL: http://yasminaren.blogg.se/
Postat av: loojs

negativa kommentarer = avundsjuka personer.

De är bullshiit när dem säger dem inte bryr sig och ogillar dig. Dem älskar dig. För någon man ogillar lägger man inte energi eller tid på.

Keep on going on ! : )

2009-10-27 @ 17:27:51
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tim, allvarligt, jag förstår att du inte är helt hundra på in stavning, men att inte kunna stava till sin mammas namn är fan riktigt illa!!!



till alla er som vill kolla in susannes blogg. Skriv om Sussanerydestrom.blogg.se till Susannerydestrom.blogg.se så går det nog lite bättre för er..



Tim... Lycka till!



2009-10-27 @ 20:11:35
Postat av: Susanne rydeström

Hej Mitt hjärta,



Jag tycker du är jätte tuff och rolig som bloggar trots din dyselexi.Vet att du är kreativ och frammåt,samt älskar att dela med dig.

Det är jätte charmigt .

Så keep on going.....



Ge inte upp ,

Puss i luften och krya på dig.

Susanne



2009-10-28 @ 23:04:52
URL: http://susannerydestrom.blogg.se/
Postat av: claudia zp.

hatar alla er som bara kritiserar!!!

läs inte om ni inte tycker om hur kan skriver då

2009-10-29 @ 01:53:03
Postat av: Johanna

Och vem är flickan? :)

2009-11-19 @ 15:47:31
URL: http://johannapoulsen.blogg.se/
Postat av: Viktor

Detta är ju för komiskt. xD

2009-11-21 @ 21:18:02
Postat av: amanda

lite stavfel :)

Kollade precis klart på repris avsnittet av "mammas pojkar" , vi har sån här inspelningsbar boxer så vi spelade in. Men den slutade precis när du skulle välja en tjej, när din mamma skule få välja en, och sen skulle du få välja en.. Kan du kanske säga vem du valde? :) För det står inte på hemsidan!! :(

2009-12-06 @ 16:22:24
URL: http://aamandah.devote.se
Postat av: Rachelle

Tim, du är så fin och charmig! Och din mamma är typ den finaste mamman någonsin! Hoppas att jag är lika fin i den åldern så min son kan vara lika stolt över mig ;)



Är så nyfiken på vem du valde!!!! :) Tycker inte att nån av tjejerna verkar perfekt för dig haha.. Men hoppas du är lycklig.. Puss <3

2009-12-06 @ 22:08:20
URL: http://rachellee.blogg.se/
Postat av: Mammas pojkar fan

Jag min mamma och mina två syskon följer mammas pojkar varje vecka och det är alltid lika spännande. Jag är så nyfiken på vem du valde, jag hoppas på Victoria men vem vet? Hoppas du är lycklig!!:D Håller du kontakten med Christian och Boby??

2009-12-07 @ 17:52:31
Postat av: Veronica

Vad elaka ni är, vad gör det om han stava fel, ni kan väl fan läsa det ändå! Är inte inne och läs hans blogg då om ni nu ska klaga!!!

Fortsätt med bloggandet Tim. Hoppas du har det bra. kram

2009-12-11 @ 01:07:23
Postat av: Charlotte

Hej!



Efter att ha sett dig på burken, och de andra deltagare för den delen oxå, så inser jag att gu va fort vi dömer folk (jag oxå). Ta t.ex. dig. Även om du t.ex.inte var intresserad av en tjej så stod du ändå där o lyssnade artigt och betedde dig väl. Tummen upp. Det är ju så träkigt med människor som inte är villiga att vara trevliga och snälla för att just bara vara snälla. Man kan ju faktiskt visa på ett snällt sätt att man inte e intresserad... Din "mams" har lyckats väl:-D!

Du verkar även så lugn och harmonisk men samtidigt med lite driv.

Jag tycker att det är JÄTTEmodigt av dig att skriva trots din dyslexi. Keep it up!

Du får inte glömma att om du inte hade haft dyslexi så hade det varit ngt annat som det hade klagats på. Det kommer alltid att vara så. Inget att göra. det viktigaste är att man själv inte tar åt sig på "fel" sätt.

Lycka till i framtiden o jag hoppas att jag ngn gång ska få träffa en kille som du ;).

2009-12-11 @ 21:41:09
Postat av: peter

ja det var ju iaf sexig bild på borat nr 2

mmmmumms lol

sexig rumpa om inte annat;)

2010-07-19 @ 19:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0