Torsdag, jag är sjuker :(

hejhej!

Just nu sitter jag hemma i mitt hus och har blivit lite förkylld.
Så jag fick jobba lite hemifrån idag.
Jag lagade hemgjorda köttbullar & potatismos med gräddsås & lingon med flickan,
så denna torsdag har ändå varit mysig trots att jag blivit sjuk.



Jag väktes idag av ett samtal från Aftonbladets KLICK! tidning. Jätte roligt!
Dom undrade om mitt förflutna, som alla andra tidningar.
Flickan hittade mig i tidningen Vecko revyn igår kväll när hon var hos sin vän.
Vilket jag hade ingen aning om att dom hade skrivit om mig.
Det är ganska kul med media ibland, dom är snällare än vad man tror faktiskt!

Angånde programmet Mammas Pojkar,
 Ikväll är det det 3 avsnittet.
Mer info om programmet, länka här!
Enjoy it ;)






Kram Tim



Kommentarer
Postat av: Kim

Är det Anna Book med dig på bilden???? Mohahahhahahaaaa

2009-10-25 @ 19:30:20
Postat av: carro

hej tim! :)

2009-10-27 @ 14:02:39
URL: http://carolinelilliecreutz.blogg.se/
Postat av: Simone.

Maste bara saga att din mamma ar sa himla vacker Tim! Och det ar harligt att se en kvinna som lagger alla kort pa bordet! Maste ocksa saga att jag dog lite av skratt nar jag nyss sag bloopersen pa dig och Susanne:D. Kram Simone

2009-12-14 @ 13:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0