Varige morgon!

Varige morgon vaknar jag upp bredvid en underbar flicka och en massa fina SMS av mina vänner och hur mycket finna kommentarer som helst av folk som ser programet. Men sen e där som vanligt ett par personer som stör sig på mej o det e en mäniska som skriver korkade saker här en som ringer mej från skyddat varige natt en massa gånger o bara lägger på och sen idioten som skickar massa korkade SMS jag förmodar att det e samma människa men alla dessa sakerna gör mej bara starkare för tänk så hemst om ingen hade iriterat sig på mej då hade där inte funits folk som var svartsjuka på de livet jag har. Tänk om ingen hade bryt sig om en, vetat vem man var det e ju bara ett bevis på att man inte är en speciell person. Nu skall jag gå upp o göra frukost till min kära på sängen och sen så skall vi ikväll hem till mina kära vänner Martin o Louise och titta på det nya avsnittet:) alla ni som gillar både mina stavfell och min läsning ha en underbar dag för det skall jag ha;) puss o kram mammas pojke

Kommentarer
Postat av: K

haha vilken retard. snacka om att ha NO LIFE=) jag ska också titta på ditt program ikväll, efter allt tentaplugg.......suck



ha det bäst :)

2009-10-29 @ 14:17:38
Postat av: claudia zp.

:D bra sagt snyggin :D

HA EN TREVLIG DAG MED DIN FLICKA :D



PUSS PÅ DIG // claudi

2009-10-29 @ 14:18:45
Postat av: Diana

Jag förstår inte att folk orkar, om man inte tycker om någon så tar man väl inte sin tid till att ringa mitt i natten mm. :S

2009-10-29 @ 14:23:38
URL: http://dianaroming.blogg.se/
Postat av: Diana

Föresten jag förstår inte varför folk ska klaga på din stavning? Bara man förstår vad det står är de ju lugnt ;D hehe

2009-10-29 @ 14:41:30
URL: http://dianaroming.blogg.se/
Postat av: DuVetSimon - Payback is a bitch!

Tjena Timpan!

kan du logga in på msn?:D



btw programmet var bra idag(y)

2009-10-29 @ 20:59:17
URL: http://duvetsimon.blogg.se/
Postat av: Ricke

Tjena Tim hur länge har du styrketränat samt hur många rep har du legat på 3-6?

2009-10-29 @ 23:13:01
Postat av: ricke

samt har du käkat kosttillskott vilka isånfall?

2009-10-29 @ 23:15:05
Postat av: Anonym

Jag tycker du är jätte fin tim. helt klart finast i sverige. kollar på ditt program hela tiden mest för att få se dig. du är grymt sexig ! ;)

2009-10-30 @ 15:48:00
Postat av: P

Stå på dig själv, låt hatarna hata, låt det göra dig starkare. Du har enorm potential, utnyttja den!

Ha det bäst!

2009-11-02 @ 01:22:48
Postat av: Alma

Tim, Ett tips är att du slutar skriva om den personen för det är just det den är ute efter, uppmärksamhet. Skit i honom/henne och lev ditt liv, för tro mig den personen hade gjort allt i livet för att va som du :) Ha det nice och fortsätt blogga för det är sjuktkul att läsa! :) Kram!

2009-11-07 @ 17:31:50
URL: http://saaraajkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0