Varit på Bio och mår mycket bättre :)

Hela dagen idag har jag bara legat och tagit det lungt sen beslutade vi oss för att gå på bio och titta på Flickan som lekte med elden o den var lika bra som den första " Män som hatar kvinnor" Kan ju inte skriva så mycket mera om filmen då kanske jag säger något som de som skall titta på filmen inte vill veta men den var bra iallafall:)
Jag har 1 läsare här på min blog av ca 1 000 st som har mycket negativt att säga och om han nu vore man nog att säga vem han e så hade jag tyckt det var och att han yttrade sig men eftersom han inte gör det så tycker jag att han borde vara tys för jag kommer inte sluta skriva och ännu mindre nu när han lögner ner så mycket tid på detta jag hoppas bara att personen i fråga en dag får ett sysselsatt och trevligt liv för det e bara han som mår dåligt och förlorar på det i längden kram på dej min vän ;)
I morgon är det ytterligare ett nytt avsnitt av min serie och det e lika spännande varje gång för jag vet inom rimliga gränser vad som kommer men aldrig hur de har vinklat det eller vad som kommer med eller inte.
Sov gott på er alla glada läsare det värmer och är alltid lika roligt att läsa era fina och varma kommentarer.
kram kram Timpa

Kommentarer
Postat av: claudia zp.

du e bäst TIM!!! som jag har redan skrivit o sagt till dig ... bry dig inte om folk hhehe vet att det finns många som bara säger dåliga saker om din blogg ....

puss på digg// claudi zp <3

2009-10-29 @ 01:49:52
Postat av: sån anabola

Det kommer visst smarrigt med skvaller och sanning om dig snart har man hört. Shit diggar tjejen rejält! Man längtar. Man ser henne glida runt på stan som en modell i sin pälsmössa, ha ha. Åtmindtone mer vett i sitt 16åriga huvud än dig broo hooe ;)

2009-10-29 @ 01:52:25
Postat av: Mattias

Din svenska gör ju det hela oerhört jobbigt att läsa. Använd punkt lite oftare.

2009-10-29 @ 01:59:37
Postat av: Mattias

Okej. Läste nu att du hade dyslexi. Ber så hemskt mycket om ursäkt! Tja

2009-10-29 @ 02:04:54
Postat av: Borat

Mattias, det var bra skrivet ändå. Ju mer man skriver och destu mer tillrätta visad man blir på ett kreativt sett ju bättre blir man också på att skriva. Jag skrev själv som tim för ett tag sen, men har övat upp mig.



Så Punkt och att tänka på att avsluta stycken är något tim kan tänka på :)

2009-10-29 @ 07:32:44
Postat av: Malin

Hej Tim! Fan vad kul att du börjat blogga! Jag kommer följa dig, ska se om jag kan besöka Chilipepper med, är det bra ös där eller ;) Puss o Kram Mollan

2009-10-29 @ 10:06:02
URL: http://www.malinsvensson.net
Postat av: Katty

Ville bara ge dig en kram och önska dig lycka till med bloggen!! =)

2009-10-29 @ 12:00:13
URL: http://wetdreams.blogg.se/
Postat av: borat #2

lögner? vad är det för lögner? din flickvän gjorde slut med dig, åkte till din värsta fiende i spanien (tror ja de va) och låg me honom sen kommer hon hem och går tillbaka till dig... jag finner inte det roligt alls. jag förstår bara inte vad du gör med en sån tjej. ciao

2009-10-29 @ 23:50:36
Postat av: Anonym

haha, har du sett bilderna din flickväns så kallade "kompis" lagt upp, eller dom kanske inte är kvar! Dom kunde ju inte låta benen vara kvar på marken dom är hela tiden uppe i luften! och gud vet vad?!! Så äckliga dom var när dom var där nere med dom killarna! Haha sjukt. Bra att du inte sett bilderna! Eller hört något. men ha det fett!!

2009-11-02 @ 00:35:40
Postat av: (Anonym)

Vaa?? Är Moa fortfarande din flickvän?? hafattar nada men ok !!

puss hej!!

2009-12-12 @ 11:42:00
Postat av: sassa

fattar ärligt inte vad folk ser i att vara elaka? alla lever väl sina liv på olika sätt, de ena är inte bättre än det andra. det blir vad man själv göt det till! jag tycker de är As gulligt med dina felstavningar!

2009-12-15 @ 01:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0